Business Hi-Tech

ZF Live. Irina Pencea, general manager eMAG România: Suma de bani pe care românii au pregătit-o pentru cumpărături de Black Friday a depăşit pragul de 2.850 lei, plus 11% faţă de 2022. Estimăm vânzări de 680 mil. lei în campania din acest an

Irina Pencea, general manager, eMAG România: Anul trecut am avut vânzări de 644 mil. lei de Black Friday, iar anul acesta estimăm că vom atinge 680 mil. lei. În câţiva ani vom atinge un miliard de lei vânzări în campania de BF.

Irina Pencea, general manager, eMAG România: Anul trecut am avut vânzări de 644 mil. lei de Black Friday, iar anul acesta estimăm că vom atinge 680 mil. lei. În câţiva ani vom atinge un miliard de lei vânzări în campania de BF.

Autor: Alexandra Cepăreanu

09.11.2023, 22:12 422

Pentru campania de Black Friday din acest an, eMAG a pregătit 3 milioane de oferte din care peste 2 milioane sunt la cel mai bun preţ din an „Unu din trei oameni aşteaptă tot anul campania de Black Friday pentru a-şi cumpăra diverse produse, adică aşteaptă foarte mult reducerile din acest moment din an“  „Avem peste 46.000 de selleri pe eMAG marketplace România, iar peste 10.000 dintre ei participă cu oferte în cadrul campaniei de Black Friday“ eMAG Bulgaria şi Ungaria vor începe campania de Black Friday vinerea viitoare.

Românii au pus deoparte aproximativ 2.800 de lei pentru a-şi achiziţiona di­verse produse la reduceri în cadrul campaniei de Black Friday (BF) din acest an, suma fiind în creştere cu 11% comparativ cu anul pre­cedent, a spus Irina Pencea, general ma­nager în cadrul eMAG România, cel mai mare retailer online din România – cu pre­zenţă puternică şi în Bulgaria şi Ungaria-, care mizează anul acesta pe vânzări de 680 milioane lei în ziua dedicată Black Friday care va avea loc pe 10 noiembrie.

„Anul acesta oamenii au dedicat circa 2.855 lei, bani cu care să cumpere ce îşi doresc în campania de Black Friday, cu 11% mai mult faţă de anul trecut, când suma era de 2.500 de lei. Creşterea de 11 este peste inflaţie şi are legătură cu faptul că oamenii au amânat de-a lungul anului anumite achiziţii de produse de valoare pentru că nu au fost siguri că au găsit cel mai bun preţ şi au preferat să aştepte acest moment din an cu reduceri şi oferte. De altfel, dacă ne uităm la ce anunţă Google, nouă din zece români caută produse fie la reducere, fie ieftine. Deci cumva această căutare a celui mai mic preţ a fost tot anul foarte asiduă“, a spus Irina Pencea în cadrul emisiunii de business ZF Live.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO