Companii

Adelina Badea, Mobexpert: Clienţii caută tot mai mult produsele „Made in Romania“. Problemele cu transporturile au avantajat producţia locală, însă trebuie să existe un echilibru între import şi produse locale

Adelina Badea, CEO Mobexpert: Vânzările online au început la Mobexpert cu o cotă de 5% din total, pentru a urca la 14% înainte de pandemie şi la 25-27% în prezent.

Autor: Bogdan Alecu

19.09.2022, 00:05 305

♦ Producţia locală este tot mai căutată în magazinele de mobilă, însă există un deficit de angajaţi, iar cei care sunt îmbătrânesc şi treptat ies la pensie. De partea cealaltă, importurile vin cu un transport mai scump şi în unele cazuri cu întârziere.

Mobexpert vrea să crească şi pe zona de decoraţiuni şi deja se pregăteşte pentru vânzările de Black Friday şi Crăciun. Compania fondată de antreprenorul Dan Şucu a contractat 25.000 mp în depozitul  CTPark Bucharest North şi se apropie de pragul de 100.000 mp spaţii logistice închiriate.

„Odată cu noul depozit am venit cu decoraţiuni şi mobilier pentru terasă şi grădină. Dezvoltăm în continuare partea de online dar şi reţeaua de magazine, motiv pentru care avem nevoie de spaţii noi de depozitare. Acum spre exemplu pregătim stocurile pentru Black Friday şi Crăciun şi datorită noilor spaţii putem livra rapid, în 24-48 de ore către clienţi“, a spus Adelina Badea, CEO Mobexpert.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO