Companii

Adrian Ariciu, CEO al Metro România: Confortul şi proximitatea vor triumfa în oraşele aglomerate. Metro este activ pe segmentul cash&carry, adică se adresează companiilor, nu clienţilor finali, având local o reţea de 30 de magazine

Adrian Ariciu, CEO al Metro România: Confortul şi...

Autor: Cristina Roşca

01.02.2023, 00:07 1724

CreŞterea comerţului de proximitate, dar şi dezvoltarea platformelor de tip marketplace, adoptarea rapidă şi în număr tot mai mare a energiei verzi şi accelerarea digitalizării sunt principalele tendinţe identi­ficate de Adrian Ariciu, CEO al Metro România, ca fiind reprezentative în 2023.

„Prima tendinţă pe care o observăm constă în creşte­rea comerţului de proximitate în contextul macroeco­nomic actual marcat de scumpirea combustibilului (costul transportului) – motiv pentru care apropierea şi confortul vor triumfa în cazul metropolelor aglomerate. O altă tendinţă o reprezintă adoptarea rapidă a energiei verzi şi creşterea preocupării pentru schimbările climatice şi efectele produse de acestea.”

Nu în ultimul rând, executivul român vorbeşte despre accelerarea digitalizării şi apariţia tot mai multor aplicaţii care fac viaţa mai uşoară, amintind numărul în creştere al platformelor integratoare de tip marketplace.

În 2023, Metro are trei piloni pe care îşi bazează dezvoltarea: extinderea francizei LaDoiPaşi (reţea care va depăşi 2.000 de magazine în acest an), digitalizarea serviciilor şi atragerea de “new business” (noi clienţi), atât din HoReCa, cât şi revânzători.“Nu avem temeri, în general, legate de 2023, am învăţat să ne adaptăm businessul şi modul de a reacţiona la ce se întâmplă.”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO