Companii

Agenţia de turism Dertour vede o creştere cu 11% a volumului de vânzări în 2020. Dertour operează peste 150 de destinaţii în lume şi 19 destinaţii în 7 oraşe din România

Cosmin Marinof, CEO al Travel Brands, operator al brandului german Dertour în România

Cosmin Marinof, CEO al Travel Brands, operator al brandului german Dertour în România

Autor: Mădălina Dediu Panaete

19.11.2019, 00:05 825
Cosmin Marinof, CEO al Travel Brands, operator al brandului german Dertour în România, spune că la Târgul de Turism care s-a desfăşurat weekendul acesta la Romexpo a avut vânzări de 1,1 milioane de euro.

„Pentru noi, acest rezultat care este cu 15% mai bun decât în ediţia de toamnă 2018 ne arată că procesul de rebranding început în luna octombrie este pe calea cea bună. Cele mai cerute destinaţii de la târg au fost în arii destul de variate, putem spune că traversează întreaga lume. Astfel, pe primul loc s-a si­tuat Turcia, cu pachete pornind de la 438 euro, urmată de o destinaţie exotică- Thailanda, de la 599 euro şi apoi Egipt, cu oferte de vacanţe de la 399 euro”, a spus el. Dertour operează peste 150 de destinaţii în lume şi 19 destinaţii în 7 oraşe din România – cele mai multe de pe piaţa locală.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO