Companii

Ana Maria Gardiner, managing partner Lighthouse: Un brand de ţară ne-ar putea ajuta să atragem în continuare investiţii străine

Ana Maria Gardiner, managing partner Lighthouse: Un brand...

Autor: Alexandra Cepăreanu

12.12.2019, 16:08 119

Ana Maria Gardiner, managing partner Lighthouse, consideră că un brand de ţară ar ajuta România să atragă în continuare investiţii străine şi spune că o eventuală campanie de brand de ţară ar trebui să fie derulată de autoritţile centrale.

„Prin prisma experienţei mele de expat, înţeleg necesitatea şi beneficiile unui brand de ţară pentru România. Un brand de ţară ne-ar putea ajuta să atragem în continuare investiţii străine. Din perspectiva mea, o eventuală campanie de brand pentru România ar trebui să fie dusă mai departe de autorităţile centrale, pentru că ar trebui să luăm în calcul nevoile tuturor celor care contribuie cu taxe şi impozite la nivelul de stat, din care o astfel de campanie ar putea fi susţinută şi finanţată”, a spus Ana Maria Gardiner în cadrul conferinţei „În căutarea brandului de ţară. România, izvorul de ape minerale al Europei”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO