Companii

Analiză ZF. Unde se lucrează la marile proiecte de infrastructură? Zece firme de construcţii lucrează la foc continuu pe 11 şantiere. Strabag, care lucrează pe tronsonul 1 al autostrăzii Braşov-Târgu-Mureş-Cluj-Oradea, are între 250 şi 450 de oameni pe şantier

Analiză ZF. Unde se lucrează la marile proiecte de infrastructură? Zece firme de construcţii lucrează la foc continuu pe 11 şantiere. Strabag, care lucrează pe tronsonul 1 al autostrăzii Braşov-Târgu-Mureş-Cluj-Oradea, are între 250 şi 450 de oameni pe şantier

Autor: Alina-Elena Vasiliu

09.06.2021, 19:15 241

♦ Numărul total de oameni implicaţi în prezent în construcţia de autostrăzi este necunoscut ♦ CNAIR pentru ZF: „Numărul muncitorilor mobilizaţi pe fiecare şantier variază, nu este acelaşi în permanenţă, ci fluctuează raportat la necesităţile din teren“.

Autostrada Braşov-Târgu-Mu­reş-Cluj-Oradea, autostrada Sebeş-Turda, autostrada Sibiu-Piteşti, autostrada de Centură Bucureşti şi drumul expres Craiova-Piteşti sunt cele mai mari proiecte de infrastructură rutieră pe care constructorii lucrează în acest moment în România. În total, zece companii au pe mâini 11 şantiere care fac parte din patru proiecte de auto­stradă, plus drumul expres Craiova-Piteşti, potrivit unor date trimise la solici­tarea ZF de către Compania Naţională de Admi­nistrare a Infrastructurii rutiere - CNAIR.

Firmele deţinute de Dorinel Umbră­rescu, austriecii de la Strabag şi de la PORR, italienii de la Impresa Pizzarotti şi Pomponio Construcţii, grecii de la Aktor, compania în insolvenţă Euro Construct Trading ’98, constructorul local Electro­montaj şi turcii de la Alsim Alarko Sanayi Tesisleri Ve Ticaret îşi împart proiectele, pe care le realizează singuri sau în asociere.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO