Companii

Antreprenori locali. Grupul de restaurante City Grill şi-a bugetat pentru 2022 afaceri de 200 mil. lei, un nivel ce depăşeşte chiar şi cifrele de dinainte de pandemie

Dragoş Petrescu, fondator City Grill: Anul 2022 este unul foarte bun pentru industria ospitalităţii, atât pentru restaurante, cât şi pentru hoteluri. Mai exact, prognozăm pentru 2022 o creştere de 32% versus 2019.

Dragoş Petrescu, fondator City Grill: Anul 2022 este unul foarte bun pentru industria ospitalităţii, atât pentru restaurante, cât şi pentru hoteluri. Mai exact, prognozăm pentru 2022 o creştere de 32% versus 2019.

Autor: Cristina Roşca

26.07.2022, 11:30 122

♦ Spre comparaţie, în 2020, businessul reţelei coborâse la 81,7 mil. lei, pentru a urca anul trecut la 137,5 mil. lei ♦ City Grill este unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de restaurante prin prisma cifrei de afaceri, iar ca număr de localuri operează circa 20 de unităţi ♦ Este vorba atât de localuri istorice, precum Caru’ cu Bere sau Pescăruş, pe care grupul le operează doar, dar şi de unele ale companiei, pe care le deţine, sub branduri precum City Grill sau Buongiorno ♦ Compania va intra anul acesta pe piaţa de hotelărie.

Grupul de restaurante City Grill are pentru anul acesta un buget de investiţii de 24 de milioane de lei, de 3-4 ori mai mare decât în 2020 şi 2021, ani marcaţi de pan­de­mia de Covid-19, care a lovit din plin in­dustria HoReCa.

Banii com­pa­niei vor merge atât către deschiderea de noi restaurante, cât şi către dezvoltarea primelor hoteluri din por­tofoliu, un proiect ce se va întinde pe mai mulţi ani.

„Cele mai importante proiecte de investiţii din 2022 sunt reabilitatea unui brand istoric, Cerbul Carpatin, restaurant am­plasat în Piaţa Sfatului din Braşov, deschiderea pri­mului hotel sub brand propriu - La Boheme, construcţia unei bucătării centrale - un pro­iect greenfield şi dez­volta­rea unui hotel de 200 de lo­curi pentru muncitorii străini“, spune Dragoş Petrescu, proprie­tarul grupului.

Deschiderea restaurantului Cerbul Carpatin din Braşov reprezintă ieşirea companiei de pe piaţa din Bucureşti şi dezvoltarea în provincie. Modelul pe care City Grill îl aplică în acest caz este unul deja testat în Capitală, mai exact, ia un brand istoric pentru a-l opera. La fel face şi cu Caru’ cu Bere, cu Hanul lui Manuc sau cu Pescăruş, toate restaurante din Bucureşti. Pe lângă acestea, compania are şi res­taurante sub brandurile proprii City Grill şi Buongiorno. În total sunt circa 20 de unităţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO