Companii

Antreprenorii Raluca şi Răzvan Ştefănescu au ajuns la afaceri de 21 mil. euro cu reţeaua de 24 de magazine de cosmetice Cupio

Antreprenorii Raluca şi Răzvan Ştefănescu au ajuns la...

Autor: Laurentiu Cotu

08.03.2024, 16:20 221

Cupio a fost lansat în 2012 de Raluca şi Răzvan Ştefănescu, printr-o investiţie de 10.000 de euro, comercializând încă de la început produse şi instrumente pentru realizarea manichiurii, accesorii, produse pentru machiaj şi îngrijirea corpului.

Cupio, brandul românesc de cosmetice lansat de antreprenorii timişoreni Raluca şi Răzvan Ştefănescu în 2012, a finalizat anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 104 mil. lei (21 mil. euro) la nivel de grup şi cu o reţea naţională de 24 de magazine.

Cupio a devenit unul dintre principalii furnizori de cosmetice pentru saloanele de înfrumuseţare din ţară, produsele brandului ajungând şi în afara graniţelor, prin intermediul distribuitorilor autorizaţi din Italia, Germania, Belgia şi Danemarca, potrivit unor informaţii furnizate anterior de companie.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO