Companii

Antreprenorul român care s-a dus în Rusia în căutarea pacienţilor străini

Antreprenorul român care s-a dus în Rusia în căutarea...

Autor: Ioana David

16.04.2015, 16:56 493

MedLife, cel mai mare operator de servicii medicale de pe piaţa locală, începe să targeteze pacienţii străini odată cu deschiderea DentaLife, prima clinică dentară din portofoliu, în urma unei investiţii de 0,5 mil. euro. Grupul şi-a construit divizia MedLife Internaţional, în cadrul căreia lucrează doi oameni.

“Este pentru prima când începem să ne gândim în mod serios la acest lucru (la atragerea pacienţilor internaţionali – n.red.) pentru că intrăm pe nişe. Aveam cazuri din Marea Britanie şi Italia pentru fertilizare in vitro şi am fost deja la târguri de la Dubai şi Moscova. La Moscova am avut un stand la târg într-o perioadă în care Putin (Vladimir Putin – preşedintele Rusiei – n.red.) ocupa Crimeea”, a spus Mihai Marcu, preşedintele MedLife.

Datorită tarifelor scăzute pe segmentul de stomatologie, România este o destinaţie pentru turiştii străini iar stomatologia este una dintre puţinele ramuri care au reuşit să dezvolte turismul medical. Preţurile serviciilor stomatologice sunt cu 60-70% mai mici faţă de cele din Occident. Cifra de afaceri cumulată a companiilor care realizează activităţi stomatologice a crescut la 107 mil. euro în 2013, faţă de 46 mil. euro în 2006, conform informaţiilor de la Registrul Comerţului.

Deschiderea DentaLife este prima investiţie greenfield realizată anul acesta de MedLife, care a anunţat o achiziţie în ianuarie, cea a clinicilor Sama din Craiova.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO