După ce săptămâni la rând berea a fost starul din prime-time-ul televiziunilor în ceea ce priveşte băuturile, săptămâna aceasta îşi face loc timid la TV şi vinul. Crama Ceptura, al cărei vin a fost degustat prima dată în 2005, şi-a promovat produsele luni seară, având însă doar o singură reclamă, faţă de brandurile de bere, care au avut împreună şase reclame.
Alimentele şi băuturile au dominat luni seară prime-time-ul pe trei dintre cele mai urmărite televiziuni locale, urmate de industria farma, produse cosmetice şi de îngrijire personală şi industria telecom, potrivit datelor oferite de Mediafax Monitorizare.
Cu un număr de cinci reclame, discounterul german Lidl a fost cel mai vizibil pe ecrane luni seara, în condiţiile în care pe 18 septembrie a deschis un magazin de tip pop-up (temporar) în clădirea de birouri Magheru One din Capitală care vinde colecţia de haine „Esmara by Heidi Klum”, disponibilă şi în celelalte magazine din ţară ale brandului. Din industria alimentelor şi băuturilor s-au mai remarcat produse precum untul produs de danezii de la Lurpak sau ciocolata Milka Waves.
Jucătorii din industria farma şi retail farma au pus accentul săptămâna aceasta pe suplimente alimentare şi vitamine precum Vitamax de la GSK, Vitamine Redoxon de la Bayer sau gama de pediatrie Childlife de la Secom.
Importatorul de suplimente alimentare Secom, controlat de antreprenorii Lucia şi Andrei Costea, estimează pentru anul în curs vânzări de peste 20 mil. de euro şi are în plan exştinderea pe piaţa locală cu încă 38 de unităţi până în 2025, planul de investiţii ridicându-se la peste 2 mil. euro.
Vedeţi tabelul complet cu brandurile pe www.zfcorporate.ro