Companii

Cum arată viitorul comerţului? Florin Schiopu, chief operation officer Profi: Comerţul alimentar va fi dominat de marii retaileri, dar alături de ei îşi vor face loc micile afaceri care pun accent pe sănătate. Lanţul de magazine Profi este prezent local cu o reţea de circa 1.500 de unităţi

INTERVIU

Florin Schiopu, chief operation officer Profi: Digitalizarea îşi va face simţită prezenţa în rândul jucătorilor din retail. Cine nu a lansat încă o aplicaţie mobilă, mai mult ca sigur o va face în următorii doi-trei ani, interacţiunea cu clienţii, sondajele de opinie, reclamele şi penetrarea proximităţii vor fi susţinute de digitalizare.

Florin Schiopu, chief operation officer Profi: Digitalizarea îşi va face simţită prezenţa în rândul jucătorilor din retail. Cine nu a lansat încă o aplicaţie mobilă, mai mult ca sigur o va face în următorii doi-trei ani, interacţiunea cu clienţii, sondajele de opinie, reclamele şi penetrarea proximităţii vor fi susţinute de digitalizare.

Autor: Cristina Roşca

21.09.2021, 19:00 1315

♦ Compania activează pe segmentul magazinelor mici – supermarketuri şi proximitate modernă .

Comerţul alimentar a fost, este şi va fi cel puţin pentru o vreme dominat de cumpărăturile fizice; nevoia de a vedea articolele, de a le atinge, a le verifica şi de a alege cele mai bune şi cele mai recente oferte a fost şi încă este destul de puternică în rândul clienţilor, spune Florin Schiopu, chief operation officer în cadrul Profi.

„Am plecat la drum cu magazinele din comerţul tradiţional. Apoi, piaţa a fost penetrată de cash & carry şi ulterior de hipermarketuri. Au venit ulterior supermarketurile şi ofensiva retailului modern în toate zonele ţării.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO