Companii

Brandul american Under Armour a ajuns la şapte magazine monobrand şi un outlet şi vrea ca în trei-cinci ani să acopere celelalte oraşe de peste 200.000 de locuitori din România. Grupul sârb Kvantum Sport se ocupă de distribuţia şi de operaţiunile de retail ale brandului de echipamente sportive Under Armour pe plan local

Brandul american Under Armour a ajuns la şapte magazine...

Autor: Cristina Roşca

20.11.2023, 16:15 144

Grupul Kvantum Sport din Serbia, care operează local retailul şi distribuţia brandului Under Armour, anunţă că în următorii 3-5 ani vrea să acopere oraşele de peste 200.000 de locuitori din Româ­nia, oraşe unde compania nu e încă pre­zentă. Astăzi, sub brandul Under Armour sunt deschise şapte magazine monobrand şi un outlet, acesta din urmă fiind ampla­sat în cadrul centrului comercial Fashion House Outlet din Bucureşti. Magazinele monobrand ale mărcii americane de echi­pamente sportive sunt deschise în Bucu­reşti (Băneasa Shopping City, AFI Co­troceni şi Mega Mall), Constanţa (City Park), Craiova (Promenada), Cluj-Napoca (Iulius Mall) şi Braşov (AFI Braşov).

„Strategia noastră este să consolidăm prezenţa brandului Under Armour pe piaţa locală de retail prin dezvoltarea lanţului propriu de magazine în oraşele cu peste 200.000 de locuitori, oraşe în care nu suntem prezenţi deocamdată, şi, de asemenea, prin intermediul partenerilor wholesale. Tododată, ne dorim să întărim abordarea omnichannel a brandului“, a declarat Dragana Krstic, general manager al Kvatum Sport România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24