Companii

Brandul local de fashion Etic redeschide un magazin din Bucureşti, în urma unei investiţii de 85.000 de euro

Brandul local de fashion Etic redeschide un magazin din...

Autor: Greta Bogdan

08.07.2015, 18:08 464

Etic este unul dintre puţinele branduri de modă fondate de antreprenori locali, care concurează pe unul dintre cele mai competitive segmente de piaţă din economia românească, dominat de giganţi internaţionali ca H&M sau Inditex (Zara, Bershka).

Fondat în urmă cu 15 ani, lanţul de magazine Etic numără în prezent 11 unităţi- 8 în Bucureşti şi 3 în provincie, respectiv în Constanţa, Craiova şi Braşov- care ţintesc anul acesta afaceri de 2 milioane de euro.           

Magazinul Etic din Bucureşti Mall, unul dintre cele mai importante ale reţelei, a fost închis la sfârşitul lunii aprilie, când investitorii au obţinut un spaţiu mai mare pentru a-şi desfăşura activitatea, de 93 de metri pătraţi, situat la etajul întâi al centrului comercial. Lucrările de reabilitare care au costat 85.000 de euro au fost finalizate în 10 zile.

Hainele Etic sunt produse în proporţie de 98% local, în parteneriat cu subcontractori români.  “Lucrăm cu fabrici din România şi apelăm la materiale sau la fabrici din străinătate doar dacă este vorba de piese pe care nu le putem produce local“, a declarat anterior pentru ZF, Ana-Maria Coman.

Ana-Maria Coman a intrat în acest business când avea 19 ani, şi nu avea experienţă în domeniu. Partenerul său de business lucrase însă ca agent de vânzări pentru o companie care vindea accesorii pentru industria textilă. Aşa şi-a creat primele contacte cu fabricile locale.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO