Companii

Bucureştiul ar putea avea un nou centru comercial de anvergură. ”În Capitală nu mai e loc pentru proiecte comerciale medii. Fie sunt de proximitate, fie suficient de mari pentru a atrage clienţi din partea cealaltă a oraşului”

Bucureştiul ar putea avea un nou centru comercial de anvergură. ”În Capitală nu mai e loc pentru proiecte comerciale medii. Fie sunt de proximitate, fie suficient de mari pentru a atrage clienţi din partea cealaltă a oraşului”

Tatian Diaconu, Immochan: „Eu nu mai cred în proiecte medii, care nu au capacitatea de a fi regionale sau cu o capacitate mare de atracţie“

Autor: Bogdan Alecu

05.02.2017, 07:00 909

Tatian Diaconu, CEO Immo­chan România, divizia locală a uneia dintre cele mai impor­tante companii de dezvoltare imobiliară din Europa, spune că ia în calcul construcţia a trei proiecte comerciale noi în Bucureşti, Craiova şi Sibiu, dar şi intrarea pe noi domenii imobiliare conexe, precum birourile, dar şi logistica.

„Motivul pentru care vrem să ne extindem în Bucureşti, Sibiu şi Craiova este că aici încă este spaţiu pentru un proiect comercial. Braşovul rămâne o prioritate în continuare, iar acolo luăm în calcul un proiect de birouri“, a declarat Tatian Diaconu. În total, Immochan are un plan de investiţii de 170 mil. euro.

În Bucureşti Auchan a cumpărat alături de One United fosta platformă Automatica de pe calea Floreasca la finalul anului trecut, însă în tranzacţie este implicat hipermarketul, şi nu divizia de imobiliare, Immochan.

CEO-ul Immochan spune că viitorul este al „extremelor“ când vine vorba de proiecte comerciale, astfel încât acestea fie sunt cele de proximitate, fie cele mari.

„Eu nu mai cred în proiecte medii, care nu au capacitatea de a fi regional sau cu o capacitate mare de atracţie. Fie sunt proiecte de proximitate sau super-proxi­mitate, care atrag clienţi care merg cel mult 10 minute pe jos, sau suficient de mari pentru care clienţii să traverseze tot Bucureştiul. De asemenea, se aplică şi în provincie acest concept, iar centrul comercial să atragă clienţi care să meargă şi o oră cu maşina, adică 60-80 km“, a spus Tatian Diaconu.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO