Companii

Business MAGAZIN. Cum au transformat doi antreprenori expresia celebră a generaţiei millennials “ai o singură viaţă de trăit” într-o afacere

Autor: Alina-Elena Vasiliu

25.04.2020, 19:50 902

O expresie celebră printre reprezentanţii generaţiei Millennials spune „You Only Live Once” (în traducere, „ai o singură viaţă de trăit”). Pe scurt, YOLO. De aici pornind, doi tineri din Serbia a fondat în 2018 YoloBook, o platformă de printare a fotografiilor, urmărind acelaşi filon: trăieşti o singură dată, iar unele momente merită să supravieţuiască peste timp.

„În perioada aceasta în care cu toţii facem şi stocăm fotografiile pe telefonul mobil, ne-a venit ideea de a reintroduce tradiţia imprimării fotografiilor, combinând-o cu tehnologiile moderne prin care se efectuează comanda şi cu realizarea acestor produse cu ajutorul echipamentelor de imprimare”, spune Kristina Mancu, administratorul firmei Yolo Technology, cea care operează businessul.

În doi ani de existenţă, Filip Milenković şi Stefan Bogunović au primit şi onorat peste 100.000 de comenzi, numărul celor care au descărcat aplicaţia YoloBook fiind dublu. Odată cu solicitările, s-a extins şi echipa, care numără acum 40 de angajaţi în patru ţări – România, Serbia, Bosnia şi Herţegovina şi Croaţia. În România, punctul de lucru se află în Timişoara, unde lucrează o echipă formată din trei oameni.

Cum funcţionează concret YoloBook? Clientul descarcă o aplicaţie, accesează produsul pe care şi-l doreşte, încarcă fotografiile pe care le vrea printate, din galeria telefonului, de pe Facebook sau de pe Instagram, alege coperta dorită pentru album şi plasează comanda. Fotografiile sunt printate în Serbia şi de acolo pleacă mai departe către cei care vor să-şi ţină amintirile în mâini.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

AFACERI DE LA ZERO