Companii

Carrefour vrea să producă haine sub marca proprie TEX în fabricile din România

Cele mai vândute articole de modă la Carrefour sunt cele din zona de bunuri permanente, respectiv lenjerie de corp, şosete, dar şi tricourile şi pantalonii - în special jeanşi

Cele mai vândute articole de modă la Carrefour sunt cele din zona de bunuri permanente, respectiv lenjerie de corp, şosete, dar şi tricourile şi pantalonii - în special jeanşi

Autor: Cristina Roşca

17.08.2017, 00:06 2976
Retailerul francez, al doilea cel mai mare jucător din comerţul local, are în plan să colaboreze cu fabrici din România şi cu designeri autohtoni pentru a dezvolta colecţii sub marca proprie Tex l Vânzările de haine sub marcă proprie contribuie cu 3-5% la businessul hipermarketurilor Carrefour, adică cu 30-50 milioane de euro.
„În acest moment nu facem producţie în România. Pro­dusele marcă privată Tex se rea­lizează în ţările asiatice, dar şi în state precum Franţa, Spania, Turcia, Maroc sau Egipt”, spun oficialii Carrefour. Ei adaugă însă că există planuri de creştere pe segmentul mărcii proprii, respectiv brandul Tex, pentru care deja lucrează la două proiecte. „Este vorba de crearea unor minicolecţii (fast fashion) pentru completarea şi reînnoirea gamei actuale de produse sezoniere şi pentru alinierea la tendinţele periodice din magazinele specializate. Vrem şi să producem minicolecţii Tex create de designeri români, un proiect în care încercăm să implicăm şi furnizori români”, au spus reprezentanţii Carrefour. România a fost încă dinainte de 1989 şi a rămas şi astăzi unul dintre cei mai mari producători mondiali de îmbrăcăminte şi încălţăminte. Apropierea faţă de Vest, forţa de muncă calificată şi totuşi ieftină i-au convins pe unii dintre cei mai mari retaileri de modă din lume să producă aici. Unii au ales să lucreze cu fabricile locale în sistem de lohn sau în sistem integrat. Alţii au preferat să facă investiţii directe pe piaţa locală, deschizând fabrici care să producă exclusiv pentru grup. În cazul Carrefour ar fi vorba de un parteneriat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO