"Principalele impedimente sunt investiţiile mari necesare în consolidarea clădirilor, chiria exagerată şi suprafeţele prea mici ale spaţiilor", a explicat acesta.
Laufer a adăugat că o clădire trebuie să aibă o suprafaţă de circa 2.000 mp care să fie pe maxim trei niveluri pentru ca unul dintre retailerii mari să poată deschide un magazin.
În cazul Pieţei Romane, ultimii ani au adus o schimbare de imagine, după ce mai multe restaurante şi branduri de modă s-au mutat în zonă.
Printre ultimii chiriaşi veniţi se numără Stefanel, Tina R şi Calzedonia. Brandul italian delenjerie intimă şi ciorapi Calzedonia a deschis primul său magazin din România în Romană, într-un spaţiu de 100 de metri pătraţi, la care se adaugă un depozit de aceeaşi suprafaţă, şi abia ulterior s-a extins şi în centre comerciale.
Tot în zonă s-a deschis anul trecut şi magazinul fanion al reţelei Stefanel, iar recent, perimetrul a fost completat de Librăria Bastilia.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels