Companii

Ce măsuri au luat companiile româneşti pentru a se eficientiza şi inova în criză?

Monica Iavorschi, director general al Arctic: Rezultatele Arctic pe piaţa externă se datorează şi inovării

Monica Iavorschi, director general al Arctic: Rezultatele Arctic pe piaţa externă se datorează şi inovării

Autor: Adrian Cojocar

23.01.2013, 20:39 175

Arctic Găeşti, liderul pieţei locale de electrocasnice, a ajuns să vândă de trei ori mai multe frigidere decât se vând anual pe piaţa din România şi să-şi mărească an de an cota la export, la circa 80% în prezent, graţie inovării şi eficientizării activităţii, inclusiv prin implementarea unui sistem de management al producţiei, denumit TPM (Total Productive Maintenance).

Acest sistem, dezvoltat în Japo­nia şi care se regăseşte astăzi la circa 650 de fabrici din în­treaga lume, urmăreşte îm­bu­nătăţirea productivităţii prin reducerea costurilor.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO