Companii

Ce puteţi citi în numărul din această săptămână al Business Magazin. Ce înseamnă 12 ani de afaceri

Ce puteţi citi în numărul din această săptămână...

Autor: Ioana Mihai-Andrei

10.10.2016, 00:05 173

„12 ani de poveşti”, materialul de pe coperta Business Magazin din această săptămână, se referă la aniversarea de pe 5 octombrie, când revista a împlinit 12 ani. Ediţia face o trecere în revistă a unora dintre cele mai de impact coperţi pe care le-a scos pe piaţă de-a lungul anilor, precum şi a antreprenorilor şi a executivilor care au fost prezenţi de-a lungul anilor în paginile Business Magazin. Din miile de articole pe care le-a prezentat de-a lungul timpului, veţi regăsi câteva dintre ideile, oamenii, declaraţiile marcante şi fenomenele surprinse de-a lungul anilor. „Cât costă România”, „Generaţia Multitasking”, „România non-stop”, „România fără capete”, „Up-grade de viaţă”, „Primul miliardar român”, „Mai are România clasă de mijloc?” sunt doar câteva dintre materialele care au apărut pe coperta revistei de-a lungul anilor. Sunt companii care aniversează 50 sau 100 de ani; pe lângă ele, cei 12 ani de Business Magazin pot părea puţini. Pentru un produs media, mai cu seamă pe piaţa locală, este o validare o dată în plus că cititorii şi interlocutorii au nevoie de o astfel de revistă.

⇒ Un tânăr clujean mizează pe atenţia la ţinută a bărbaţilor care vizitează Băneasa Shopping City, unde a deschis magazinul fanion al afacerii London Tailors. Cu această strategie, Adrian Boană mizează pe vânzări de un milion de euro până la finalul anului, arată un articol din această săptămână din Business Magazin.

⇒  „Bucureştiul are gust de ciocolată” este un articol în care Business Magazin prezintă în această săptămână povestea lui Yazid Ichemrahen, care avea 19 ani când a câştigat titlul de cel mai bun patiser din Franţa. I-au trebuit doi ani să cucerească apoi titlul european, iar după alţi trei ani a devenit campionul mondial al patiseriei şi îngheţatei. Era anul 2014. Nu îi place să vorbească despre asta însă, îi place să stea în bucătărie şi să creeze opere de artă comestibile. Nu de alta, dar în ultimii ani gastronomia mondială s-a transformat astfel încât a devenit cea de-a opta artă. Mai multe detalii în Business Magazin.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO