Companii

Christian Tour a vândut la nouă luni vacanţe de 55 de milioane de euro, în creştere cu 15%

Christian Tour a vândut la nouă luni vacanţe de 55 de...

Autor: Alina Oprea

26.10.2015, 00:00 36

În sezonul de vară, agenţia a avut 105.000 turişti, cele mai populare destinaţii fiind Insula Zakynthos, plajele din Antalya, Insula Corfu, Insula Creta şi staţiunile din Bulgaria.

"Suntem deja foarte aproape de cifra de afaceri pe care am estimat-o pentru anul 2015, de 60 de milioane de euro. Celor 180.000 de turişti care au călătorit cu noi până în septembrie li se vor adăuga cei din sezonul de iarnă, care au anul acesta la dispoziţie pachete speciale: Ski Plus, Winter Sun – pentru cei care vor să-şi petreacă vacanţa în locuri exotice –, pieţele de Crăciun, Revelionul. Mai mult, 90% din charterele din oferta noastră au fost vândute deja", a declarat directorul general al companiei, Marius Pandel.

Christian Tour a avut anul trecut afaceri de 62 de milioane de euro. Compania are 32 de agenţii în România şi o filială la Chişinău.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO