Companii

Coaforul canin Lofty Pets din Bucureşti a închis 2021 cu afaceri de 200.000 euro, plus 35%. „Pentru 2022 vizăm o creştere de 50% a cifrei de afaceri”

Coaforul canin Lofty Pets din Bucureşti a închis 2021...

Autor: Alexandra Cepăreanu

08.02.2022, 10:44 475

Lofty Pets, coafor canin fondat de Andreea Darbouli şi Elena Negrilă în 2015, a înregistrat afaceri de 200.000 de euro la finalul anului 2021, în creştere cu circa 35% faţă de anul precedent, iar pentru anul în curs cele două fondatoare vizează afaceri de aproximativ 300.000 de euro, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii companiei.

„Când am pornit acest business, piaţa de pet grooming de la noi era aproape inexistentă şi insuficient profesionalizată. Mă bucur că am putut pune umărul la formarea şi dezvoltarea ei, pe care le vedem foarte clar atât în deschiderea clienţilor faţă de serviciile de îngrijire oferite animalelor de companie, cât şi în numărul impresionant de oameni care vor să facă o schimbare de carieră şi aleg să se specializeze în profesia de pet groomer. Pentru 2022, vizăm o creştere de aproximativ 50% a cifrei de afaceri”, a spus Andreea Darbouli, co-fondator al Lofty Pets.

Clienţii care apelează la serviciile de pet grooming sunt persoane ce provin din industrii diverse, precum industria de IT&C, imobiliare, inginerie sau contabilitate. Aceştia ocupă poziţii de middle şi top management în companii sau sunt freelanceri şi antreprenori, iar vârsta medie a celor care preferă îngrijirea profesională pentru animalul lor de companie este de 35–40 de ani.

De asemenea, rasele de câini pentru care se optează cel mai frecvent la îngrijirea profesională sunt Bichon, Yorkshire Terrier, Shih Tzu, Westie şi Poodle.

„Dacă acum câţiva ani, cel mai solicitat serviciu era tunsul, efectuat de maximum 2–3 ori pe an, acum stăpânii animalelor de companie sunt mult mai atenţi la nevoile acestora. Cel mai adesea, pachetul minim este format din tuns şi spălat, iar segmentul de SPA s-a dezvoltat şi el foarte mult. Cererea legată de stilul tunsorilor a devenit şi ea mai sofisticată: se optează pentru tunsori complexe, care să pună în evidenţă frumuseţea fiecărei rase”, a spus Elena Negrilă, co-fondator al Lofty Pets.

Ea a adăugat că situaţia pandemică a favorizat creşterea cererilor de servicii profesionale de îngrijire, iar clienţii au devenit mai conştienţi de faptul că petrec mult mai mult timp în casă, alături de animalele lor, şi vor ca acestea să fie curate, sănătoase şi să aibă un aspect estetic plăcut. 

În prezent, în cadrul Lofty Pets lucrează o echipă de opt persoane, iar recent fondatoarele au deschis un al doilea spaţiu de lucru în Bucureşti, ce este dedicat formării profesioniştilor în pet grooming.

„Până acum circa 260 de persoane au trecut pragul Lofty Pets pentru cursurile de formare ca pet groomer. Cei mai mulţi dintre aceştia provin atât din Bucureşti, cât şi din alte oraşe din ţară, cum ar fi Piteşti, Constanţa, Galaţi, Sibiu, Suceava şi Iaşi. De asemenea, numeroşi participanţi la cursurile Academiei Lofty Pets fac parte din Diaspora”, au mai transmis reprezentanţii companiei.

De asemenea, aproximativ 90% dintre participanţii la cursuri sunt persoane aflate într-un moment de reconversie profesională, ce provin din domenii precum: finanţe, hair styling, industria veterinară sau sunt corporatişti şi antreprenori care vor să-şi schimbe complet domeniul de activitate. 

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels