Companii

​Compania de curierat Cargus a ajuns la o reţea de circa 750 de puncte Ship&Go, prezente în zece judeţe din ţară

​Compania de curierat Cargus a ajuns la o reţea de...

Autor: Miruna Diaconu

18.03.2022, 16:11 195

Compania de curierat Cargus îşi dezvoltă reţeaua de Ship&Go (PUDO - pick-up/drop-off points) în prezent ajungând la un număr de 750 de astfel de puncte, în zece judeţe din ţară. Cargus continua să mizeze pe acest segment de livrări, având în vedere că adopţia este din ce în ce mai mare din partea clienţilor.

În luna noiembrie a anului trecut, reţeaua de centre Ship&Go număra doar 200 de astfel de puncte.

„Este o etapă importantă pentru atingerea obiectivului nostru de a construi o reţea naţională de 2.000 de puncte Ship & Go (PUDO) până la finalul acestui an şi de a oferi, în acelaşi timp, un serviciu de livrare sustenabil, care contribuie la reducerea amprentei de carbon a companiei Cargus. Amplasarea centrelor şi selectarea partenerilor sunt strategice pentru noi. Alegem parteneri care operează în zone cu trafic intens, acolo unde oamenii lucrează, îşi fac cumpărăturile sau se relaxează, locaţii cu notorietate, deschise până seara târziu”, a declarat Jarosław Śliwa, CEO Cargus.

În luna martie, Cargus a deschis noi puncte în Iaşi, Bacău, Ploieşti şi Oradea, iar pentru luna viitoare sunt vizate noi centre în Bistriţa, Arad, Sibiu, Craiova şi Brăila.

Compania de curierat Cargus şi-a majorat veniturile cu 8% în 2020, raportând venituri de 494 milioane lei, faţă de 454 milioane lei în 2019, conform datelor Ministerului de Finanţe. Creşterea afacerilor companiei de curierat a venit pe fondul avansului comerţului online în contextul pandemiei.

 ​​​

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO