Companii

Cum schimbă turismul imaginea unei zone: Mercure, brand al Accor, merge la Porţile de Fier, în Mehedinţi, judeţ ocolit de investitori

Cum schimbă turismul imaginea unei zone: Mercure, brand...

Autor: Miruna Diaconu

23.06.2022, 00:07 1886

Judeţul Mehedinţi se află la coada clasamentului după orice mare indicator economic: ISD-uri de numai 14 mil. euro, cifră de afaceri totală în judeţ de sub 1 mld. euro, mai puţin de 17.000 de oameni angajaţi în companii.

Accor, unul dintre cele mai mari grupuri hoteliere, va deschide primul hotel sub brand internaţional din judeţul Mehedinţi, zonă evitată de marii investitori. Hotelul va fi deschis lângă Porţile de Fier, o zonă turistică, dar către care nu s-au uitat investitorii străini.  Turismul reprezintă o oportunitate de dezvoltare pentru multe zone ale ţării, unde investiţiile sunt foarte puţine spre deloc.

„Nu trebuie să avem toţi tinerii antreprenori. Avem nevoie de şoli de meserii, de oameni dedicaţi pentru anumite sectoare. Un sector care nu este utilizat la capacitate maximă este turismul. Nu avem cu cine să dezvoltăm turismul”, a spus Omer Tetik, CEO al Băncii Transilvania, în cadrul conferinţei ZF Cei mai mari jucători din economie, care a avut loc marţi 21 iunie.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO