De ce? Albalact vede prima scădere a vânzărilor în primul semestru integral sub umbrela gigantului francez Lactalis

Secțiune susținută de Medlife Logo

24 oct 2017 Autor: Mădălina Panaete

Aceasta este prima scădere a businessului producătorului în primul semestru începând cu anul 2011. Albalact, care deţine brandul Zuzu, a avut în ultimii ani o evoluţie continuă, ajungând pe prima poziţie în piaţa lactatelor, o industrie a cărei valoare este estimată la aproape un miliard de euro.

Primul semestru al acestui an a venit şi cu o scădere a profitului net.

Astfel, Albalact a raportat în prima jumătate a anului un profit net de circa 6 milioane de lei, de trei ori mai mic faţă de primul semestru din 2016. Reprezentanţii companiei nu au răspuns până la închiderea ediţiei la solicitarea ZF cu privire la factorii care au determinat evoluţia businessului Albalact în prima parte a anului.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 24.10.2017

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

 
Cuvinte cheie:
Albalact
, lactate
, Lactalis
, scadere
, brand
, raportare
, profit net
, campulung moldovenesc
, alba iulia
, cifra de afaceri
, Raul Ciurtin
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide