Companii

Diana Caracota, senior strategic planner Cohn&Jansen J. Walter Thompson România: Ideal ar fi ca România să aibă o strategie de brand de ţară foarte amplă. Fiecare sector ar trebui să se gândească cum ar putea să aducă beneficii României

Diana Caracota, senior strategic planner Cohn&Jansen J....

Autor: Alexandra Cepăreanu

12.12.2019, 15:54 88

Diana Caracota, senior strategic planner Cohn&Jansen J. Walter Thompson România, a spus că România are nevoie de o strategie de brand de ţară care să includă beneficiile tuturor industriilor care au potenţial de dezvoltare.

„Ideal ar fi ca România să aibă o strategie de brand de ţară foarte amplă, dar realitatea este diferită. Fiecare sector ar trebui să se găsească cum ar putea să aducă beneficii României. La ce poate fi util un brand de ţară creat de un produs FMCG? Poate să devină un ambasador real în afară. Când le dai oamenilor senzaţia că sunt buni la ceva, într-un anumit domeniu, produsele respective pot deveni ceva cu care oamenii să se identifice, poate chiar şi cei din afară să ne identifice”, a spus Diana Caracota în cadrul conferinţei „În căutarea brandului de ţară. România, izvorul de ape minerale al Europei”.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO