Companii

Dragoş Sîrbu, CEO Flanco Retail: Am vrea să ne dezvoltăm propriile mărci

Dragoş Sîrbu, CEO Flanco Retail: Am vrea să ne...

Autor: Corina Mirea

04.12.2014, 11:10 539

”În industria asta nu este tocmai indicat să dai propriul nume unor produse, dar am vrea să ne dezvoltăm propriile mărci. Unde vor fi produse rămâne de văzut, dar e mai greu în România, pentru că trebuie să găseşti producători”, a declarat Dragoş Sîrbu, CEO Flanco Retail în cadrul conferinţei ZF Branduri Româneşti. România 5%.

"Industria noastră este dominată doar de jucători locali. Dacă ne uităm la piaţa de electro IT, toată lumea face diferenţiere prin preţ, noi încercăm prin servicii. Am început o campanie de branding în acest sens de la începutul acestui an. Suntem singura reţea electro IT care are un program de fidelitate în vigoare, deşi în industrie fidelitatea nu mai este chiar la modă. Preţul este un element important, dar nu este totul. Evident că trebuie să fii competitiv, dar putem să găsim suficient de multe argumente în AND-ul comerţului tradiţional ca să menţii businessul în viaţă. Şi noi putem să livrăm a doua zi", a adăugat Sîrbu. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO