Oraşul antic Petra este cea mai populară atracţie touristică din Iordania, ţară unde 80% din populaţie este implicată în turism
Saleh Helalat, managing director al tour operatorului iordanian Jordan Experience, spune că anul acesta România a intrat în atenţia companiei pentru atragerea de turişti, după ce anterior s-a concentrat pe pieţe precum Polonia sau Ungaria.
„Suntem o companie ce deschide noi pieţe la fiecare doi ani. Departamentul de marketing a făcut mai multe recomandări (ca destinaţii de unde să atragă turiştii - n.red.). Am studiat piaţa, veniturile, turiştii, iar piaţa din România este foarte bună“, a afirmat el.
Jordan Experience a avut anul trecut 25.000 de turişti străini, cei mai mulţi din Spania, Italia, Polonia, Marea Britanie şi America Latină, iar acum investeşte în atragerea de turişti din România.
Omul de afaceri iordanian spune că a luat pulsul pieţei româneşti chiar în Bucureşti, unde a văzut Bentley-uri parcate în faţa restaurantelor, iar în clubul Bamboo a văzut cum tinerii cheltuiesc „ca nebunii“.