Companii

După Polonia, a venit momentul să intrăm pe piaţa românească. Tinerii au bani, cheltuiesc

Oraşul antic Petra este cea mai populară atracţie touristică din Iordania, ţară unde 80% din populaţie este implicată în turism

Oraşul antic Petra este cea mai populară atracţie touristică din Iordania, ţară unde 80% din populaţie este implicată în turism

Autor: Ioana David

02.06.2015, 00:06 2493
Saleh Helalat, managing director al tour operatorului iordanian Jordan Ex­perience, spune că anul acesta România a intrat în atenţia companiei pentru atra­gerea de turişti, după ce anterior s-a con­centrat pe pieţe precum Polonia sau Ungaria.
 
„Suntem o companie ce deschide noi pieţe la fiecare doi ani. Depar­tamentul de mar­keting a făcut mai multe recomandări (ca destinaţii de unde să atragă turiştii - n.red.). Am studiat piaţa, veniturile, turtii, iar piaţa din România este foarte bună“, a afirmat el.
 
Jordan Experience a avut anul trecut 25.000 de turişti străini, cei mai mulţi din Spania, Italia, Polonia, Marea Britanie şi America Latină, iar acum investeşte în atragerea de turişti din România.
 
Omul de afaceri iordanian spune că a luat pulsul pieţei româneşti chiar în Bucureşti, unde a văzut Bentley-uri parcate în faţa restaurantelor, iar în clubul Bamboo a văzut cum tinerii cheltuiesc „ca nebunii“.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO