Companii

Extinderea mallurilor dubleaza vanzarile Gas pe piata locala

Extinderea mallurilor dubleaza vanzarile Gas pe piata locala

Extenso va deschide magazine Gas si prin acordarea de francize

24.07.2008, 18:55 25

Compania Extenso, importatorul pe piata locala al brandurilor Lotto, Italgreen, Myrtha Pools, Stonefly si Gas, a incheiat primul semestru al acestui an cu o cifra de afaceri de 8,1 milioane de euro, veniturile fiind influentate de extinderea magazinelor si de vanzarile pentru cele mai importante branduri din portofoliu.
Chiar daca marca Lotto contribuie cu peste 75% la afacerile companiei, este asteptata o dinamica mai mare a vanzarilor la brandurile de fashion Gas si Stonefly, datorita cresterii numarului de centre comerciale deschise in Romania.
"In 2007, cele trei magazine monomarca Gas din Bucuresti, Pitesti si Cluj ridicau vanzarile la 480.000 de euro. Pentru acest an estimam vanzari de peste un milion de euro, mai ales dupa deschiderea celui de-al patrulea magazin in Baneasa Shopping City. Mai mult de atat, vom consolida prezenta brandului printr-o alta deschidere de magazin, in 2009 urmand sa identificam partenerii cu ajutorul carora sa ne extindem la nivel teritorial in sistem de franciza", a declarat pentru ZF Mirela Rosca, director general al Extenso.
Si brandul Stonefly a adus companiei anul trecut 1,98 milioane de euro, in urma vanzarii a peste 32.000 de perechi de incaltaminte. "Previzionam in 2008 vanzari de circa 2,8 milioane de euro in sase magazine monomarca si in cele aproximativ 60 de puncte de vanzare la nivel local", detaliaza Rosca.
Brandul Lotto aduce Extenso cea mai mare contributie la vanzari, dar evolutia sa pentru acest an este mai lenta. Anul trecut vanzarile Lotto au ajuns la 13,5 milioane de euro, volumul de incaltaminte cumparata ridicandu-se la peste 114.500 de perechi, iar cel de imbracaminte la aproximativ 500.000 de articole. Pentru acest an urmeaza sa se situeze la 14,5 milioane de euro, in urma deschiderii a trei noi magazine sub acest brand.
"Din cifra totala de afaceri obtinuta anul trecut, 59% a fost realizata in reteaua proprie de magazine, 38% in reteaua de distributie, restul fiind reprezentate de cluburi, federatii si asociatii sportive", explica Rosca.
Potrivit informatiilor companiei, 58% din vanzari s-au realizat la liniile de imbracaminte, 36% la incaltaminte, iar 6% la accesoriile sport. Extenso, companie detinuta de investitori italieni si romani, intra in competitie directa cu marci precum Adidas sau Nike in ceea ce priveste divizia de sport si cu marci precum Little Big sau Levi's pe partea de fashion.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO