Companii

FF Group Romania închide temporar toate cele 28 de magazinele Nike şi Collective după ce vânzările au scăzut cu 80%. “În condiţiile actualelor limitări financiare facem tot posibilul să păstrăm echipa”

FF Group Romania închide temporar toate cele 28 de...

Autor: Cristina Roşca

19.03.2020, 16:48 816

Grupul de modă FF Group, care are circa 500 de salariaţi, a suspendat temporar activitatea tuturor magazinelor din România şi a redirecţionat activitatea comercială în mediul online pentru a limita răspândirea virusului COVID-19.

Compania are 28 de magazine sub brandurile Nike, Collective, Kix, Sport Loft, Calvin Klein Jeans şi Factory Outlet. FF Group are local afaceri anuale de peste 50 mil. euro, fiind unul dintre cei mai mari jucători din retailul de modă şi echipamente sportive.

“În urma instituirii Stării de Urgenţă la nivel naţional începând cu 16.03.2020 şi a tuturor măsurilor anunţate de autorităţi în vederea limitării răspândirii virusului COVID-19, FF Group Romania a luat decizia de a suspenda temporar activitatea tuturor celor 28 de magazine”, spun oficialii companiei.

Ei adaugă că în ultimele zile a avut loc o scădere semnificativă a traficului de clienţi în cadrul magazinelor, iar vânzările s-au situat la un nivel extrem de scăzut, cu aproximativ 80% mai mici în comparaţie cu perioada similară  a anului trecut.

“Prioritatea noastră în această perioadă este de a proteja şi asigura sănătatea şi siguranţa angajaţilor şi clienţilor companiei. În acest sens, consider că decizia corectă este de a închide toate magazinele şi a limita pe cât posibil răspândirea virusului. În special în acest moment, în condiţiile actualelor limitări financiare, considerăm că cea mai importantă resursa este capitalul uman şi în acest sens, facem tot posibilul să păstrăm echipa”, a spus Cristian Beznoska, CEO FF Group Romania.

În perioada următoare compania îşi va păstra activitatea în online unde are platformele collectiveonline.com si sport-loft.com. Compania are şi un depozit propriu.

“Facem eforturi susţinute să onorăm toate comenzile clienţilor în conformitate cu noile proceduri recomandate pentru siguranţa clienţilor şi a echipelor noastre. În depozitul nostru am luat măsuri igienico-sanitare suplimentare în procesul de pregatire a comenzilor şi am implementat un program de lucru adaptat contextului. Încurajăm clienţii să plaseze comenzi optând pentru plata cu cardul şi livrarea la domiciliu pentru a diminua cât mai mult cu putinţă contactul fizic cu agenţii firmelor de curierat.”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels


AFACERI DE LA ZERO