Companii

Fondul de investiţii Catalyst România pariază 2 mil. euro pe aplicaţia ESX, platformă de agregare a activităţilor de fitness, sport şi well-being

Fondul de investiţii Catalyst România pariază 2 mil....

Autor: Cristina Bellu

20.06.2023, 11:40 360

Catalyst Romania Fund II, unul dintre cele mai importante fonduri de tip venture capital din Europa de Sud-Est, a investit 2 mil euro în aplicaţia ESX, platformă de agregare a activităţilor de fitness, sport şi well-being, care oferă un abonament cu acces nelimitat la aproximativ 500 de centre sportive şi săli de fitness din România.

Tranzacţia a fost asistată de casele de avocatură Andronic & Partners şi Schoenherr şi Asociaţii SCA.

„Această infuzie de capital ne va permite să ducem ESX la următorul nivel în dezvoltarea sa, atât pe piaţa din România, cât şi pe pieţe internaţionale. Ne bucurăm că am atras alături de noi un partener puternic, cu experienţă dovedită în tehnologie şi scalarea modelelor de tip SaaS, care să ne susţină transformarea şi care ne împărtăşeşte viziunea”, spune Andrei Trofin, CEO şi fondator ESX.

În ultimele optsprezece luni, compania a crescut de aproximativ zece ori, ajungând la rulaje lunare de aproape un milion de euro, mizând pe o soluţie digitală all-in app de agregare a unui numar din ce în ce mai mare de centre sportive şi de fitness din întreaga ţară.

“Investiţia Catalyst Romania Fund II este bazată pe o cunoaştere de termen lung a evoluţiei exponenţiale a ESX pe piaţa românească. Ne-a impresionat atât creşterea extraordinară, de zece ori în mai puţin de doi ani, cât şi faptul că, fără investiţii de capital, adica bootstrapped, ESX a reuşit să atingă poziţia de lider de piaţă, poziţie de pe care putem ţinti împreună atât o creştere în continuare în România, cât şi o expansiune pe pieţele internaţionale”, adaugă Marius Ghenea, Managing Partner, Catalyst România.

ESX are o comunitate actuală de 200.000 de membri în peste 100 de oraşe din România, iar utilizatorii platformei au avut deja acces de peste trei milioane de ori la sălile partenere folosind aplicaţia.

,,Vom investi în creşterea portofoliului de parteneri astfel incât să ajungem la peste 700 de săli în reţea în următorii doi ani. Ne vom concentra pe îmbunătăţirea produsului şi pe consolidarea segmentului B2B, prin care companiile pot oferi deja abonamentul ESX ca beneficiu salarial pentru angajaţi”, completează Andrei Trofin.

El precizează că anul acesta ESX va lansa o platformă nouă de antrenori şi nutriţionişti,  iar în 2024 urmează să fie lansate produse de nutriţie şi antrenamente personalizate bazate pe inteligenţă artificială.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO