Companii

Francezii de la Carrefour au lansat un nou concept de magazin în Bucureşti, Bonteria Very & So, specializat în parfumuri, cosmetice, produse de îngrijire a casei şi pentru copii

Francezii de la Carrefour au lansat un nou concept de magazin în Bucureşti, Bonteria Very & So, specializat în parfumuri, cosmetice, produse de îngrijire a casei şi pentru copii

Autor: Roxana Rosu

02.07.2020, 15:01 3703

Grupul francez Carrefour a lansat un nou concept de magazin în Bucureşti, Bonteria Very & So, specializat în parfumuri, produse de make-up, cosmetice, produse de îngrijire a părului, produse ecologice de îngrijire a casei şi de igienă sanitară precum şi cu produse copii.

Localizat  pe Calea Dorobanţilor, magazinul este primul de acest tip din România.

Bonteria Very & So are o ofertă de produse şi branduri speciale, cu ingrediente naturale, fără amoniac sau aluminiu, bio sau vegane.

Magazinul are o ofertă de 7300 de produse, suprafaţă de vânzare de 218 metri pătraţi şi 7 angajaţi.

Retailerul acoperă cele mai multe formate de piaţă din România, respectiv hipermar­ke­turi, supermarketuri, magazine de proximitate, online şi un mix de cash&carry şi discount.

Primul format adus local este cel al hiper­mar­keturilor, mai exact în 2001 Carrefour a deschis un magazin mare în cartierul Militari din Bucureşti. Până în 2007 francezii au pariat doar pe acest format, pentru ca apoi să dezvolte şi super­marketuri, iar apoi să vină rândul altor tipuri de magazine.

Carrefour are afaceri de peste 2 mld. euro anual pe toate formate, însă hipermarketurile sunt cele care au cea mai mare contribuţie la business.

AFACERI DE LA ZERO