Companii

Gerovital spune ca detine 11,4% din piata cosmeticelor

Gerovital spune ca detine 11,4% din piata cosmeticelor
13.06.2008, 19:18 101

Gama Gerovital, produsa de Farmec Cluj-Napoca, detine o cota de piata valorica de 11,4% din segmentul cosmeticelor, situandu-se pe locul patru dupa marcile internationale Nivea Visage, L'Oreal si Garnier, si 13,5% din vanzarile cantitative, potrivit reprezentantilor companiei. Din gama Gerovital fac parte marcile Gerovital H3, Gerovital Plant si Gerovital Plant Forte. Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator de cosmetice cu capital autohton, detine o cota de piata cantitativa de 26,1% si valorica de 18,3% din piata produselor de ingrijire a fetei si ochilor. Produsele de ingrijire a fetei reprezinta 60% din totalul vanzarilor realizate pe plan local de Farmec. Conform studiilor realizate de AC Nielsen pe parcursul intregului an 2007, citate de companie, Farmec Cluj-Napoca a inregistrat un volum de vanzari de 44.500 litri in cursul anului trecut, dintr-un total de piata de 170.800 litri. Producatorul a incheiat anul trecut, potrivit datelor companiei, cu o cifra de afaceri de 73,6 mil. lei (22 mil. euro) si un profit de 8 mil. lei (2,4 mil. euro), bugetandu-si pentru anul acesta o crestere de 15% si afaceri de peste 24 de milioane de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO