Companii

Gheorghe Răcaru, Blue Air: Nu ar trebui să ne alegem zborurile în funcţie de avioanele care realizează cursa. Peste 90% din avioane sunt similare ca echipamente şi siguranţă

Gheorghe Răcaru, vicepreşedinte, Strategy & International Affairs la Blue Air: Este foarte greu să obţii un credit în România, mai ales pentru un business care nu are în spate prea multe garanţii. Există în plus probleme cum este Brexitul, care afectează aviaţia, un domeniu foarte sensibil la orice schimbare economică, politică sau meteorologică.

Gheorghe Răcaru, vicepreşedinte, Strategy & International Affairs la Blue Air: Este foarte greu să obţii un credit în România, mai ales pentru un business care nu are în spate prea multe garanţii. Există în plus probleme cum este Brexitul, care afectează aviaţia, un domeniu foarte sensibil la orice schimbare economică, politică sau meteorologică.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

19.04.2019, 00:07 2719

În 2018, Blue Air a ajuns la afaceri de 460 milioane de euro, în creştere cu 10% faţă de anul precedent ♦ Numărul de pasageri transportaţi a ajuns la 5,2 milioane anul trecut.

Operatorul aerian Blue Air, cea mai mare companie aeriană cu acţionariat privat românesc şi al doilea transportator ca trafic din România, se aşteaptă la o stagnare a numărului de pasageri pe parcursul anului 2019, în condiţiile în care sunt încă semne de întrebare legate de Brexit, dar şi de avioanele de tip Boeing 737 Max, care ar urma să intre în flota companiei aeriene.

Mai mult, Blue Air întâmpină probleme în a-şi finanţa activitatea, ceea ce de asemenea ar putea influenţa evoluţia în acest an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO