Companii

Grupul spaniol Inditex, proprietarul Zara, şi-a bugetat 3-4 deschideri şi mai multe relocări şi extinderi

Grupul spaniol Inditex, proprietarul Zara, şi-a bugetat 3-4 deschideri şi mai multe relocări şi extinderi

Autor: Cristina Roşca

15.02.2019, 07:22 834

Ritmul expansiunii, deşi mai alert decât în 2017 şi 2018, este departe de cel din perioada de glorie.

Gigantul spaniol Inditex, prezent local cu un total de opt branduri, a terminat anul trecut cu 126 de magazine în România, cu unu mai mult decât la finalul lui 2017. Acesta a fost, din datele ZF, unul dintre cele mai lente ritmuri de expansiune ale grupului prezent în România direct din 2007.

În acest an, spaniolii accelerează la 3-4 deschideri, urmând a merge către 130 de magazine sub brandurile Zara, Zara Home, Bershka, Uterque, Oysho, Massimo Dutti, Pull & Bear şi Stradivarius, conform surselor ZF. „Pe lângă deschideri, vor fi operate mai multe remodelări şi extinderi ale unor magazine existente.“

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO