Companii

Happy Tour mizează pe o dublare a veniturilor până la 143 mil. lei: „2022 este un an greu, poate mult mai greu decât ultimii doi ani“. Agenţia de turism a avut anul trecut un profit net de 1,7 milioane lei, după ce, în anul 2020, Happy Tour a raportat pierderi de aproape 5 milioane lei

Happy Tour mizează pe o dublare a veniturilor până la...

Autor: Miruna Diaconu

01.06.2022, 16:45 142

Agenţia de turism Happy Tour, unul dintre cei mai mari jucători din piaţă, estimează anul acesta un volum al vânzărilor în creştere cu 110%, ceea ce înseamnă venituri de 143 milioane lei, conform informaţiilor furnizate de companie. În pofida estimărilor pozitive, Javier Garcia del Valle, CEO al agenţiei de turism, se aşteaptă la un an mult mai dificil decât ultimii doi din prisma provocărilor cu care se confruntă economia.

„2022 este un an greu, poate mult mai greu decât ultimii doi ani, dar ce nu ne omoară ne întăreşte. Ne-am consolidat echipa, lucru care ne ajută să depăşim momentele tensionate. Provocările sunt numeroase anul acesta şi de fiecare dată când credem că am mai depăşit una, apare alta. Dar aceasta este industria turismului, sensibilă la orice se întâmplă pe plan economic şi social. Am început anul cu incertitudinea cauzată de COVID, apoi în februarie părea că lucrurile s-au stabilizat, a urmat războiul din Ucraina, iar acum ne confruntăm cu un început de criză economică. Astfel, cea mai mare provocare este să facem faţă incertitudinilor sociale, economice şi politice. Forţa de muncă este o altă provocare, pentru că devine din ce în ce mai greu să recrutezi oameni cu experienţă. O altă provocare pe care am acceptat-o încă din perioada pandemiei este digitalizarea companiei“, spune Javier Garcia del Valle.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO