Companii

Hotelul Cişmigiu a disponibilizat circa 20% din personal în 2020: „Lipsa oaspeţilor ne-a făcut să ne reorganizăm“

Hotelul Cişmigiu a disponibilizat circa 20% din personal în 2020: „Lipsa oaspeţilor ne-a făcut să ne reorganizăm“

Autor: Miruna Diaconu

08.04.2021, 10:00 208

Pandemia şi-a lăsat semnificativ am­prenta asupra hotelului Cişmigiu din Bucureşti, care anul trecut a fost ne­voit să disponbilizeze circa 15-20% din personal. Totodată, gradul mediu de ocupare a fost mai mic cu peste 80% faţă de anul 2019, având un grad mediu de ocupare de 17,5%.

„Scade ce­rerea şi industria este în criză, este lip­să de oaspeţi, din pă­ca­te a trebuit să ne reorganizăm. Am dispo­ni­bilizat circa 15-20% din per­sonal. Am re­strâns capacitatea de ca­zare şi am func­ţionat cu 50%, res­tul a rămas în con­servare“, spune pentru ZF Geor­geta Grecu, directorul hotelului Cişmigiu. Cu toate acestea, Georgeta Grecu precizează faptul că cererea a început să crească, iar dacă trendul se va men­ţi­ne astfel vor fi nevoiţi să mai an­ga­jeze oameni. Directorul hotelu­lui este de părere că reorien­tarea către piaţa internă, cât şi evenimentele Euro 2020 vor aduce mai mulţi turişti în Ca­pitală, ceea ce va însemna o cerere mai mare pentru hotelurile din Bucureşti.

În 2019, ultimul an pentru care există date publice, compania Her­ce­sa Cişmigiu, cea care adminis­trea­ză hote­lul din centrul Capitalei, a avut ve­nituri de 11 milioane lei, conform date­lor Ministerului de Finanţe şi a raportat o pierdere de 1 milion lei.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO