Companii

Hotelul New Montana din Sinaia, controlat de Alexandrion Group, îşi schimbă denumirea în Alexandrion Royal. Acesta se va deschide în 2023, iar investiţiile pentru renovare şi modernizare se vor ridica la aproximativ 17 milioane de euro

Autor: Alexandra Matei

27.12.2022, 15:53 4685

În urma unui proces de rebranding, hotelul New Montana din Sinaia a fost redenumit Alexandrion Royal pentru a reflecta noul concept şi a marca apartenenţa sa la Grupul Alexandrion. @ Hotelul va include multiple facilităţi: patru restaurante cu specific românesc, italienesc, japonez şi mediteranean, baruri, zonă de lounge, SPA, baie turcească, saună, piscină, sală de sport şi salon de înfrumuseţare.

Alexandrion Group, cel mai mare producător şi distribuitor de băuturi spirtoase şi vinuri spumante din România şi singurul producător de whisky single malt din ţară, anunţă că va deschide hotelul său din Sinaia în 2023.

În urma unui proces de rebranding, hotelul New Montana din Sinaia a fost redenumit Alexandrion Royal pentru a reflecta noul concept şi a marca apartenenţa sa la Grupul Alexandrion. Investiţiile estimate în lucrările de renovare şi modernizare se vor ridica la aproximativ 17 milioane de euro.

„Am făcut o renovarea completă, acum putem spune că este un nou hotel şi oaspeţii noştri vor fi surprinşi plăcut de design şi de experienţele pe care le vor avea la Alexandrion Royal. Am adus aici multiculturalitatea, am îmbinat elemente de design, de mobilier şi materiale de cea mai bună calitate din mai multe ţări. Dar, cel mai important este faptul că Alexandrion Royal este un hotel care reprezintă grupul Alexandrion şi viziunea mea despre ceea ce înseamnă să oferi o experienţă premium, memorabilă, oaspeţilor, astfel încât aceştia să îşi dorească să se întoarcă iar şi iar”, a spus Dr. Nawaf Salameh, preşedinte fondator al Alexandrion Group.

În 2020, în perioada pandemiei de Covid-19, grupul a demarat un proces amplu de renovare, care a constat în reconfigurarea spaţiilor de cazare, mobilarea întregului hotel cu mobilier nou, precum şi extinderea facilităţilor de conferinţe, divertisment şi ingrijire personală pentru turişti. 

Hotelul este clasificat în categoria patru stele. Fiecare zonă a acestuia a fost gândită şi va fi realizată astfel încât să armonizeze, într-o manieră simplă şi elegantă, elemente din povestea grupului şi a preşedintelui său fondator.

Oaspeţii care vor dori să afle mai multe despre Dr. Nawaf Salameh vor putea citi povestea sa de viaţă inspiraţională şi vor putea descoperi momente cheie din parcursul său profesional la parter şi la mezzanin, acolo unde vor fi expuse aceste informaţii.

Cele şase etaje vor avea denumiri care fac referire la entităţi din cadrul grupului sau la branduri de referinţă din portofoliile de băuturi spirtoase şi vinuri ale Grupului Alexandrion: Nawaf Salameh Family (parter),  Alexandrion Foundation (etajul 1), Saber Elyzia Antarktys (etajul 2), Alexandrion Brandy (etajul 3), Carpathian Single Malt (etajul 4), Brâncoveanu (etajul 5), Rhein (etajul 6). Istoricul fiecărui brand este prezentat la etajul care îi poartă denumirea.

Hotelul Alexandrion Royal va beneficia de o reconfigurare a facilităţilor de cazare şi va dispune de 167 de spaţii de cazare - camere şi apartamente.

„Am adus mobilă, covoare, parchet, faianţă şi multe alte materiale şi elemente de decor din toată lumea, din Brazilia, Grecia, Spania, Italia sau Ungaria”, a completat Dr. Nawaf Salameh.

Hotelul va fi dotat cu patru restaruante, astfel că oaspeţii vor putea savura preparate culinare cu specific românesc, italienesc, mediteranean şi japonez, dar şi băuturi spirtoase şi vinuri din portofoliul Alexandrion Group.

Piscina şi zona de SPA a hotelului Alexandrion Royal vor fi, de asemenea, renovate, iar Alexandrion Group va adăuga la facilităţile oferite de hotel o baie turcească, o saună şi un salon de înfrumuseţare. Hotelul dispune şi de sală de sport pentru cei care îşi doresc să se menţină în formă şi atunci când călătoresc, dar şi pentru localnici.

Spaţiul dedicat conferinţelor şi evenimentelor va fi reconfirgurat şi va include trei săli denumite după brandurile Carpathian Single Malt, Brâncoveanu Vinars şi Rhein Extra. Cea mai mare dintre ele va putea acomoda până la 300 de persoane şi va putea fi amenajată atât pentru conferinţe şi evenimente corporate, cât şi pentru evenimente private.

Totodată, vor fi organizate şi degustări de vin şi tururi ghidate la crama din Dealu Mare şi la Pivniţele Rhein pentru oaspeţii hotelului.

„De mulţi ani noi organizăm degustări de vin şi tururi ghidate la crama noastră din regiunea Dealu Mare, unde producem vinuri premiate la cele mai mari competiţii internaţionale şi la Pivniţele Rhein & CIE 1892 de la Azuga. Vom organiza astfel de tururi şi pentru oaspeţii hotelului”, a concluzionat dr. Nawaf Salameh.

Hotelul Alexandrion Royal are aproximativ 200 de angajaţi, care provin din mai multe ţări, precum Egipt, Grecia, Indonezia şi România.

Operaţiunile hotelului şi cele ale Pivniţelor Rhein & CIE Azuga 1892 sunt coordonate de către directorul general Tarek Victor Guirgis, iar segmentul de Food & Beverages al grupului este coordonat de Ilie Rîşnoveanu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO