Companii

IKEA este aproape de pragul de 100 mil. euro, în cel mai bun an de la intrarea pe piaţă

IKEA este aproape de pragul de 100 mil. euro, în cel mai bun an de la intrarea pe piaţă

Cornel Oprişan, retail manager al IKEA România Anul acesta am văzut că lumea are mai multă grijă pe ce dă banii. Dacă până în 2008 se gândea să-şi schimbe mobila la şapte - opt ani, acum orizontul de timp este de 15 ani.

Autor: Ioana David

16.10.2013, 00:08 197

Magazinul IKEA din zona co­mer­cială Băneasa din nordul Capitalei a înregistrat vânzări de 440 mil. lei (99,1 mil. euro) în perioada septem­brie 2012 – august 2013, în creştere cu 10% comparativ cu exerciţiul financiar anterior. Acesta este cel mai înalt nivel al vânzărilor atins de grupul suedez de la intrarea pe piaţa locală, în martie 2007. Datele prezentate includ TVA.

„Sunt mulţumit de rezultatele anului trecut. Suntem în buget. Este al treilea an consecutiv de creştere de două cifre“, a spus Cornel Oprişan, retail manager al IKEA România.

Magazinul se întinde pe o suprafaţă de 25.000 mp şi a fost deschis în martie 2007 în urma unor investiţii de 25 mil. euro, iniţial fiind o franciză. În 2010, IKEA a cumpărat maga­zinul de la proprietarii francizei pe care l-a integrat în reţeaua sa globală.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO