Industrie

Publicis Groupe, prezent şi în România, achziţionează Advertise BG, una dintre principalele agenţii de performance marketing din Bulgaria, cu peste 100 de clienţi în portofoliu

Publicis Groupe, prezent şi în România,...

Autor: Cristina Bellu

10.01.2023, 13:17 345

Grupul de de marketing, comunicare şi transformare digitală Publicis Groupe, prezent de peste 25 ani pe piaţa locală, a achiziţionat Advertise BG, una dintre principalele agenţii de performance marketing din Bulgaria.

În urma tranzacţiei, Advertise BG devine parte a Digitas Sofia, agenţia de marketing digital conectat din cadrul Publicis Groupe Bulgaria.

"Această achiziţie va spori şi mai mult resursele Publicis Groupe Bulgaria în ceea ce priveşte transformarea digitală pentru a completa specializările noastre existente în materie de strategie digitală, data, social media şi creare de conţinut digital", spune Vessela Apostolova, Chief Executive Officer, Publicis Groupe Bulgaria.

Advertise BG se ocupă în prezent de peste 100 de clienţi locali şi internaţionali pe diferite verticale de afaceri, oferind expertiză şi servicii care includ performance marketing, branding şi awareness, social media marketing, digital design, analiza şi optimizarea ratei de conversie, precum şi instruire şi consultanţă.

Înfiinţată în 2007 de Alexander Georgiev ca agenţie de marketing digital care oferă servicii întreprinderilor mici şi mijlocii din Regatul Unit, compania şi-a mutat operaţiunile pe piaţa din Bulgaria şi şi-a folosit know-how-ul pentru a atrage clienţi locali mai mari, inclusiv 8888, Mebeli Videnov şi Sport Depot.

În calitate de Partener Premier Google Ads, aceasta este, de asemenea, singura agenţie din Bulgaria recunoscută de două ori la rând de Google printr-un premiu în cadrul competiţiei "Ready to Rock".

"După ce am lucrat cu Publicis Groupe Bulgaria de-a lungul anilor pentru multiple proiecte, acest parteneriat este un pas firesc şi de importanţă strategică pentru noi. Această uniune ne deschide noi oportunităţi pentru a valorifica mult mai eficient vasta expertiză globală a Grupului şi pentru a aplica tehnologiile şi platformele proprii disponibile astfel încât să obţinem un avantaj competitiv pe piaţa locală şi nu numai", adaugă Alexander Georgiev, cel care va prelua rolul de Digital Transformation Director şi va deveni membru al Comitetului Executiv al Publicis Groupe Bulgaria.

El va colabora îndeaproape cu Dessislava Stoyanova, COO şi Managing Director al Media Business, Vanya Duncheva, Managing Director, Digitas şi Boryana Atanasova, Media Director, Digitas şi va raporta direct către Vessela Apostolova, CEO, Publicis Groupe Bulgaria.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO