Companii

Ioan Filip, fondator al Taparo: În august, am lansat o linie de producere a materialului filtrant, prima din România, cu o capacitate de producţie de 50 tone pe lună

Videoconferinţa ZF Health&Pharma Summit'20

Ioan Filip, fondator al Taparo: În august, am lansat o...

Autor: Cristina Bellu

17.09.2020, 11:58 433

Compania Techtex, specializată în producţia de textile tehnice şi parte a grupului Taparo, una dintre cele mai mari afaceri antreprenoriale din sectorul de mobilier ta­piţat, a lansat recent o linie de producţie a materialului filtrant, prima de acest gen din România, a spus Ioan Filip, fondatorul şi proprietarul grupului Taparo, prezent ăn cadrul videoconferinţei ZF Health&Pharma Summit'20.

"În august, am dat în funcţiune prima linie de material filtrant din România, cu o capacitate de producţie de 50 tone pe lună, urmând ca acesta să crească odată cu dezvoltarea proiectului nostru, până la 150 de tone, pentru a putea securiza stocul de material filtrant atât pentru noi cât şi pentru alţi producători locali".

Alte declaraţii:

Odată cu declanşarea pandemiei ne-am reprofilat în cadrul grupului cu una din companiile noastre- Techtex, pentru a dezvolta o capacitate de producţie a textilelor medicale. Viziunea nostră a fost de a dezvolta această capacitate în vederea reducerii dependenţei de importuri şi în fundamentarea afacerilor.

Techtex este o componentă integrată pe verticală, care îşi produce componentele necesare realizării măştilor şi echipamentelor de protecţie, asigurănd materiale textile necesare acestora.

Am mai pus în funcţiune o capacitate de producere de material textil, pe lângă cea de la Oradea, astfel încît am ajuns la o producţie 750 de tone de material utilizat pentru halate, combinezoane, măşti.

Tot în august am dat în funcţiune linia de producere a măstilor chirurgicale de protecţie. Putem să asigurăm o capacitate de 50 milioane de măşti chirurgicale pe lună.

Investiţia iniţială în fabrica de textile medicale a fost de 20 mil. euro, dar acesta va creşte având în vedere nevoile pe care le-am identificat. Estimăm că investiţia totală se va încadra între 25-30 mil. euro.

Am intrat în piaţă cu brandul Dr. Albert

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO