Companii

Îţi “Like” mallurile? Topul centrelor comerciale după numărul fanilor Facebook

Îţi “Like” mallurile? Topul centrelor comerciale după numărul fanilor Facebook

Autor: Cristi Moga

26.12.2011, 11:12 586

Mallurile de pe piaţa locală încearcă la rândul lor să folosească Facebook-ul pentru a ţine legătura cu potenţialii clienţi, cele mai active zece proiecte având în portofoliu Like-uri de la 150.000 de utilizatori ai reţelei de socializare.

Proiectul Băneasa Shopping City din nordul Capitalei s-a poziţionat cel mai bine în acest domeniu, având peste 30.000 de like-uri, iar din top 10 mai fac parte doar două proiecte din Bucureşti - Sun Plaza şi AFI Palace Cotroceni.

Echipa de marketing a Iulius Group a folosit de asemenea puternic această armă pentru promovare, cele patru proiecte din portofoliu având circa 60.000 de fani pe Facebook.

Mallurile folosesc reţeaua pentru a informa clienţii cu privire la perioadele de reduceri şi promoţii, evenimentele organizate în cadrul proiectului sau deschiderea unor noi magazine.

Top Facebook
Care sunt mallurile din ţară cu cei mai mulţi fani pe Facebook
Poz. Proiect Oraş Nr. de fani

1. Băneasa Shopping City Bucureşti 30.529
2. Iulius Mall Timişoara 20.608
3. Iulius Mall Cluj 19.149
4. Polus Center Cluj 12.426
5. Maritimo Center Constanţa 12.359
6. Iulius Mall Iaşi 11.723
7. Sun Plaza Bucureşti 11.094
8. Lotus Center Oradea 10.147
9. AFI Palace Cotroceni Bucureşti 9.884
10. Iulius Mall Suceava 8.901

Sursă: ZF, conform paginilor de facebook ale mallurilor în ziua de 22 decembrie 2011

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO