Companii

Kaufland deschide la Crevedia primul magazin din mediul rural şi ajunge la o reţea de 125 de hipermarketuri în România

Kaufland deschide la Crevedia primul magazin din mediul...

Autor: Roxana Rosu

29.05.2019, 16:36 428

Lanţul german de hipermarketuri cu preţuri mici Kaufland  deschide mâine un magazin în comuna Crevedia, primul din zona rurală, şi ajunge la o reţea de 125 de magazine la nivel naţional.

Noul magazinul are o suprafaţă totală de 3.300 de metri pătraţi, din care cea de vânzare de 2.900 de metri pătraţi.

Spaţiul dispune de parcare cu o capacitate de până la 250 de locuri pentru maşini, la care se adaugă 10 rastele pentru biciclete.

În medie, un magazin costă între 30 şi 45 de milioane de lei, cu tot cu teren, conform datelor declarate anterior de oficialii germani.

 „Ne propunem ca prin toate deschiderile să fim cât mai aproape de consumatori, prin facilitarea accesului la o experienţă de cumpărături rapidă, simplă şi plăcută. Pentru că ne dorim să rămânem în topul preferinţelor clienţilor noştri, ne-am adaptat şi de această dată în aşa fel încât să oferim cele mai bune soluţii pentru nevoile care apar în piaţă. De aceea, magazinul Kaufland din Crevedia este primul din mediul rural şi continuăm astfel extinderea”, declară Valer Hancaş, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în 7 ţări şi o reţea de 125 de magazine în România.

Nemţii au intrat pe piaţa locală în 2005 şi s-au extins an de an, uneori cu 3-4 unităţi, alteori cu 13-14 magazine. Spre exemplu, Kaufland îşi bugetase pentru 2018 un total de zece deschideri, un ritm de două ori mai alert decât în ultimii ani. Întârzierea obţinerii autorizaţiilor de construire a redus numărul de deschideri la doar 4 în 2018. Acum însă, ritmul va accelera din nou, spun sursele ZF.

Retailerul german a obţinut în prima parte a anului trecut (ianuarie – iunie 2018) afaceri de 5,1 miliarde de lei, cu 9% mai mari decât cele din primul semestru al lui 2017, arată calculele făcute de ZF pe baza datelor publice. Ritmul de creştere s-a menţinut şi în a doua parte a lui 2018, conform surselor ZF, astfel că businessul lanţului de hipermarketuri s-a dus spre 11 mld. lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO