♦ Ford Otosan România a recrutat 1.300 de noi angajaţi pentru a produce noile Transit şi Tourneo Courier la Craiova ♦ Va creşte şi capacitatea de producţie motoare EcoBoost, după ce a crescut cea pentru maşini ♦ Ford Otosan derulează o investiţie de 490 mil. euro pentru a sprijini producţia noii generaţii a gamei Courier la uzina sa din Craiova.
Ford Otosan România a demarat oficial în octombrie producţia noii game Courier la Craiova, la un an şi trei luni de când compania joint-venture între Ford Motor Company şi grupul Koç a preluat oficial uzina din România, iar acum pregătirile se îndreaptă către electrificare - în 2024 vor fi lansate atât versiunile electrice ale acestora, cât şi una pentru Puma.
„Suntem pregătiţi mai departe pentru noi provocări. Acum vorbim despre vremuri frumoase, în care lansăm noi automobile în producţie. Mai departe vom lansa versiunile electrice ale Puma şi Courier. Am crescut acum capacitatea de producţie, după un an 2023 de tranziţie, de achiziţie, am livrat producţie record, anul trecut fiind cel mai bun din istoria de 47 de ani a uzinei de la Craiova. Va urma acum un record în 2023 şi un altul în 2024, şi nu doar în uzina de maşini, ci şi în cea de motoare“, a spus Müjdat Tiryaki, preşedintele Ford Otosan România, în cadrul evenimentului Automotive Forum 2023.
În urma investiţiei de 490 mil. euro anunţate în iulie 2023 odată cu preluarea uzinei de la Craiova de Ford Otosan, va creşte atât capacitatea totală de producţie de la 250.000 la 272.000 de vehicule pe an cât şi cea de motoare de la 270.000 la 350.000 pe an.