Companii

Magazinele de optică Lensa au înregistrat în primele şase luni vânzări de 58 milioane lei, în creştere cu circa 70%. ”Dacă păstrăm trendul de creştere, avem şanse să depăşim obiectivul de vânzări de anul acesta, de 19 milioane de euro”

Magazinele de optică Lensa au înregistrat în primele...

Autor: Roxana Rosu

25.08.2022, 10:09 123

Magazinele de optică Lensa au înregistrat în primele şase luni vânzări de 58 milioane lei (11,7 mil.euro), incluzând platforma online, faţă de 34 milioane lei (6,9 milioane euro) în perioada similară din 2021.

Cifra de afaceri a retailerului s-a majorat cu 68%, potrivit unui comunicat al companiei.

Lensa a accelerat strategia de expansiune în prima jumătate a anului şi a deschis 10 magazine noi, după investiţii de circa 1,2 milioane euro. Noile showroomuri au fost deschise în Bacău, Brăila, Buzău, Suceava, Bucureşti, Târgovişte şi Constanţa.  

„Rezultatele înregistrate în primele şase luni ale acestui an au fost conform aşteptărilor noastre. Dacă păstrăm trendul de creştere, avem şanse să depăşim obiectivul de vânzări de anul acesta, care se poziţionează la circa 19 milioane de euro. Ne dorim să răspundem cererii clienţilor noştri, aşadar am accelerat şi mai mult procesul de expansiune. Obiectivul de dezvoltare estimat pentru jumătatea anului, care prevedea inaugurarea a cel puţin încă nouă magazine Lensa a fost depăşit. Am încheiat primul semestru cu 10 noi magazine şi ne propunem lansarea altor nouă magazine până la finalul acestui an, astfel încât să ajungem la o reţea de 35 de unităţi la nivel naţional”, a declarat Daniel Crăciun, CEO şi fondator Lensa.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO