Companii

Masterfrancizorul care a adus Leonidas în România: După ce am investit 22.000 € într-un magazin pe bulevardul Magheru din Capitală, l-am închis pentru că blocul prezintă risc seismic

Masterfrancizorul care a adus Leonidas în România: După ce am investit 22.000 € într-un magazin pe bulevardul Magheru din Capitală, l-am închis pentru că blocul prezintă risc seismic

Valoarea unui bon mediu este de aproximativ 55 de lei pentru persoane fizice şi de 110 lei pentru persoane juridice

Autor: Mirabela Tiron

25.10.2016, 00:04 944
Jolyon M’Bei, cel care a adus brandul Leonidas în România în 2001, când a deschis o ciocolaterie cu produsele belgiene în zona Universităţii din Capitală, spune că pentru anul acesta estimează o creştere a cifrei de afaceri cu 30%, faţă de 1,25 milioane de lei anul trecut, avans pe care mizează şi anul viitor.

„Principalii noştri clienţi sunt ambasadele, care au fost alături de noi încă de la începutul afacerii în România, firmele, corporaţiile, agenţiile de publicitate. În ultimii ani, observăm că şi segmentul persoanelor care cumpără pentru propriul consum este pe un trend ascendent“, a declarat pentru ZF antreprenorul român Jolyon M’Bei. El precizează că valoarea unui bon mediu este de aproximativ 55 de lei pentru persoane fizice şi de 110 lei pentru persoane juridice.

Brandul Leonidas, furnizor oficial al Curţii Regale Bel­giene, a fost adus în România în urmă cu 15 ani prin com­pania M’B Business, controlată de Jolyon M’Bei, care a francizat ulterior alte trei magazine Leonidas în Cra­iova, Constanţa şi Bucureşti.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO