Companii

MHS Truck & Bus - Accent pe camioanele pentru construcţii

21.06.2021, 09:26 123

Segmentul care a crescut cel mai mult în 2020-2021 a fost cel al construcţiilor, motiv pentru care şi segmentul camioanelor destinate marilor proiecte a urcat. Piaţa camioanelor a fost încercată în ultimii ani, iar anul trecut am avut o scădere de aproape 30% în ceea ce priveşte înmatricularea de camioane în România, multe fabrici au închis producţia.

„Anul 2021 aduce o creştere firească, timidă, cu 17% în ceea ce priveşte înmatriculările de camioane din România. Unele fabrici au anunţat întârzierea în livrare. Am observat o creştere foarte bună a camioanelor rulate, iar aici noi deţinem în cadrul holdingului un hub în Austria de camioane rulate şi am putut rula cifre foarte bune în primul trimestru. Piaţa de camioane va creşte în 2021“, a spus Claudia Iordache, managing director, MHS Truck & Bus Group.

Industria auto este într-o continuă retehnologizare, iar noua generaţie de camioane înglobează mai multe calculatoare, fiecare camion MAN este dotat din fabrică cu ceea ce se numeşte Rio Box.

„Segmentul care a crescut cel mai mult a fost acesta al construcţiilor în 2020, iar proiectele discutate acum cu clienţii sunt iniţiate pentru construcţii, pentru infrastructură, cât şi pentru transport internaţional. Ponderea anul trecut a fost de 58% în ceea ce priveşte construcţiile. Anul trecut am prelungit flote deja existente, nu s-au făcut achiziţii noi, suntem în discuţii cu schimbări de flote însă vedem o mai mare aplecare a clienţilor pentru camioanele rulate. În 2020 au crescut faţă de 2019 cu 20-22% camioanele rulate, iar în T/2021 avem o creştere astfel încât ca număr de unităţi rulate avem mai multe camioane rulate“, a spus Claudia Iordache.

Anul trecut MHS a extins reţeaua de service-uri MAN la nouă, cu noul punct din Oradea.

MHS Truck Service mai deţine ateliere de service proprii în Bucureşti, Otopeni, Braşov, Sibiu, Cluj, Timişoara, Constanţa şi Bacău.

Începând din 10 iulie, MHS Truck Service Oradea asigură 24 de locuri noi de muncă în zona respectivă. În total, reţeaua MHS Truck Service oferă 280 de locuri de muncă la nivel naţional.

Investiţia service-ului MAN din Oradea se ridică la valoarea de 4 milioane de euro.

Reţeaua MHS Truck Service deţine ateliere de service proprii în Bucureşti, Otopeni, Braşov, Sibiu, Cluj, Timişoara, Constanţa şi Bacău. De asemenea, în cadrul reţelei funcţionează şi 5 parteneri de service autorizaţi în Iaşi, Slatina, Oradea, Piatra-Neamţ şi Baia Mare, astfel asigurându-se o acoperire naţională completă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO