Companii

Noriel, care comercializează mărci precum Monopoly, Twister, Barbie: Ne vom dubla vânzările de jucării în luna lui Moş Crăciun

Autor: Mirabela Tiron

07.12.2011, 11:52 484

Noriel, care comercializează mărci precum Monopoly, Twister, Barbie sau Horseland, aşteaptă vânzări duble la jucării în ultima lună din an.

"În decembrie, vorbim de un nivel al vânzărilor cel puţin dublu faţă de cel dintr-o lună normală. Este o creştere semnificativă a vânzărilor în luna cu Moş Nicolae şi Moş Crăciun. Nu putem face publică valoarea bugetată pentru această lună", a declarat Cristian Constantinescu, general manager al companiei distribuitoare de jucării Intertoy, care operează brandul Noriel.

În 14 magazine ale Noriel se vând de la păpuşi şi accesorii, figurine, jocuri creative şi de construcţie până la jucării de exterior, articole pentru şcoală, precum şi jucării şi accesorii pentru bebeluşi.

Grupul Noriel, în acţionariatul căruia a intrat în 2010 compania Axxess Capital (ce administrează fondurile de investiţii RAEF şi BAF) reprezentată de Horia Manda, include companiile Noriel Impex (distribuitor de jucării), Toys and Games Industry (fabrica de jucării din Prahova), Noriel Maxim (editura de reviste şi materiale educaţionale pentru copii), Intertoy Zone (divizia de retail).

În acţionariatul Noriel se regăsesc şi antreprenorii români Cristian Constantinescu, Mirela şi George Constantinescu. Grupul rulează afaceri de aproape 15 milioane de euro anual.

Anul trecut, piaţa locală a jucăriilor (care include şi articole de îngrijire a copilului-babe care) era estimată la 180 mil. euro, potrivit datelor disponibile.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO