Companii

Numărul cumpărătorilor de produse de lux amanetate s-a dublat în ultimii 3-4 ani. CEO CreditAmanet: Aceste produse sunt considerate investiţii smart, pentru că îşi cresc valoarea în timp

Numărul cumpărătorilor de produse de lux amanetate s-a...

Autor: Roxana Rosu

08.12.2022, 10:21 278

Piaţa produselor de lux pre-owned a cunoscut o dezvoltare explozivă la nivel global în ultimii ani, tendinţă care se observă şi în România, unde numărul celor interesaţi de astfel de achiziţii s-a dublat în ultimii 3-4 ani, spune Cosmin Popovici, CEO CreditAmanet.

Conform Research And Markets.com, vânzările globale de produse de lux pre-owned se ridică la 32 miliarde de dolari şi vor ajunge la 5 miliarde de dolari până în 2026, cu o rată de creştere anuală de aproape 10%.

Dezvoltarea acestui sector a fost impulsionată şi de obiceiurile de consum ale tinerilor din Generaţia Z şi Millennials, care preferă shoppingul online şi sunt mai atenţi la aspectele sociale şi de mediu.

„Pentru segmentul ceasurilor de lux clienţii sunt preponderent bărbaţi, care se situează în intervalul de vârstă între 35 şi 44 de ani, iar pentru genţile semnate de designeri renumiţi clienţii se încadrează în aceeaşi categorie de vârstă, dar sunt 68% femei ”, a mai spus CEO-ul CreditAmanet, unul dintre cei mai importanţi retaileri de produse de lux pre-owned de pe piaţa locală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO