Companii

O româncă de 27 de ani, promovată brand manager al Lego pentru Spania şi Portugalia

O româncă de 27 de ani, promovată brand manager al Lego pentru Spania şi Portugalia

Claudia Gânţu, brand manager al Lego pentru Spania şi Portugalia

Autor: Maria Tufan

03.08.2015, 00:04 3427

Claudia Gânţu (27 de ani), care în urmă cu trei ani începea „marea aven­tură Lego“ la Bucureşti, pe poziţia de associate marketing manager, a fost pro­movată în acest an ca brand mana­ger al Lego pentru Spania şi Portugalia, lăsând Capitala României pentru Madrid.

„În Spania suntem nouă oameni în echipa de marketing. Activitatea e destul de diferită pentru că dacă în ţară trebuia să mă axez mult şi pe imple­men­tare, fiind totul mult mai opera­ţional, acum accentul se pune pe strategie şi planificare. Biroul de aici are o cola­borare directă cu sediul central din Danemarca, ceea ce ne împinge spre o gândire pe termen mediu şi lung, faţă de România unde era mai degrabă pe termen scurt şi mediu“, a spus Claudia Gânţu pentru ZF.

Proaspăta absolventă a Academiei de Studii Economice (ASE) din Bucu­reşti cu studii de licenţă şi master în marketing, dar şi a Şcolii Naţionale de Ştiinţe Politice şi Administrative (SNSPA) cu studii de licenţă în publi­ci­tate şi relaţii publice, Claudia Gânţu şi-a început cariera în marketing încă din primul an de masterat.

„Primul loc de muncă mai serios a fost un internship la L’Oréal. Era un dreamjob (locul de muncă ideal - n.red.) pentru mine, pentru că îmi do­ream să lucrez într-un departament de marke­ting. Pot spune că am avut noroc să încep de acolo“, a povestit Gânţu.

În 2012, la mai puţin de un an de la deschiderea sediului Lego din Româ­nia, tânăra îşi începea activitatea ca associate marketing manager, poziţie pe care avea să lucreze doi ani şi ju­mă­tate până la pro­mo­va­rea ca brand mana­ger. „În România am aco­perit atât partea de trade marketing, cât şi pe cea de brand ma­nage­ment. Pentru mi­ne a fost un mix fru­mos pentru că în felul acesta aveam vizibi­litate maximă şi asupra rea­lităţii din piaţă, fiind în contact per­manent cu echipa de vânzări, dar şi asu­pra părţii de comu­nicare şi dezvoltare de brand, cola­borând cu echipa regio­na­lă şi cu agenţiile din ţară“, a explicat Gânţu.

Grupul danez Lego are în prezent o cifră de afaceri de 4 mld. euro şi peste 12.500 de angajaţi.

AFACERI DE LA ZERO