Companii

Piaţa românească a produselor de protecţie solară merge spre vânzări de 100 mil. lei, cu patru branduri româneşti în top

Un român cheltuie anual doar 5 lei pe produse de protecţie solară

Un român cheltuie anual doar 5 lei pe produse de protecţie solară

Autor: Georgiana Mihalache

10.07.2019, 19:48 184

În lupta cu giganţii internaţionali, patru branduri româneşti îşi fac loc în top zece cele mai folosite produse pentru protecţie solară. În perioada verii se înregistrează cele mai mari vânzări.

Piaţa de produse pentru protecţie solară din România a ajuns la 96,3 milioane de lei în 2018, în creştere cu 9% faţă de anul anterior, iar germanii de la Beiersdorf domină clasamentul în funcţie de vânzări, potrivit datelor oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.

Pe locul al doilea se plasează un producător român – clujenii de la Farmec, companie care a relansat în urmă cu trei ani gama de produse solare. „Sezonalitatea continuă să influenţeze piaţa de protecţie solară. Cererea pentru produse cu protecţie solară rămâne concentrată în perioada iunie – septembrie. Consumatorii sunt din ce în ce mai interesaţi de efectele expunerii la razele ultraviolete, ceea ce face ca protecţia solară să fie percepută ca o necessitate, nu ca un lux“, po­trivit analizei specialiştilor de la Euro­monitor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO